loading...
JavadEddie Official Website
admin بازدید : 333 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

متن این آهنگ تنها در انجمن هواداران برای اولین بار پخش می شود .kill me plz

لطفا جهت حمایت از جواد عضو انجمن هواداران شوید...

(پخش اختصاصی)

 

من زندم وجونمو بگير
برکن ز ريشه ن ن
هرشب اينو تو خواب ميبينم که زنده زير يه قبرم
جونمو بگيييييير

زنده بودنم يا مردم انگاري دنيارو ديگه تکون نميده
من بمونمو تو نباشي
خوب ميدوني که بي تو نميشه
ماه من/ من زنده نميمونم نميتونم
دوباره از دوباره از
اميد منو آخه نميتونم
من نميييي تونم
.
جونمو بگير
ماه من
جونمو بگيييييير ن ن
.
ديگه هيچي نمونده که از دست بدم
هرچند يکم
صورتم مثل آدماي عاديه از من بترس
گرفتار تو ترفند مرگ
و از سمت غرب
و در بند شرق
موندمو ديگه راهي نمونده
من مردمو راهي نبود که نرفته باشم
ولي الان مي بينم هزارتا آره کار نکرده دارم
هرکي اشتباه مي کنه گير بده تو بهش
اين دنيام پيشکش خودت
بسمه دورمو خط بکش تو
پر دلم هست سرنوشتو
بنده هاي تو بهم بد کردنو
بد تنها شدم لبخند زد
اما رگو ميزنم تا بدوني خستم من
.

زنده بودنم يا مردم انگاري دنيارو ديگه تکون نميده
من بمونمو تو نباشي
خوب ميدوني که بي تو نميشه
ماه من/ من زنده نميمونم نميتونم
دوباره از دوباره از
اميد منو آخه نميتونم
من نميييي تونم
.
جونمو بگير

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موزيك انلاين
    ويديو انلاين Eddie
    پيغام كوتاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 564
  • بازدید کلی : 20,251