loading...
JavadEddie Official Website
admin بازدید : 194 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

کپی از این پست فقط با ذکر منبع مجاز است

آپلود , آپلود عكس , آپلود سنتر , آپلود فايل , آپلود دائمي,آپلود موزیک

بين يه درو ديوار
تو با اون روي زياد
موندي ميگي نرو بيا نرو تو نرو بيا
.
نرو نرو نرو بيا نرو تو نرو بيا
موندي ميگي نرو بيا نرو تو نرو بيا
.
بگو بچه ي 6 ساله تقصير داره؟
که باباش يه آدم تزريقي باشه
رفت اونم بدجوري تنهات گذاشت
بود بي تقصير
تو بودي بگو واسش صبر ميکردي؟
عشقت اونو بياد داري
براش هستيتو ميگفتي بباد دادي
واسه داشتن اون تو به هر دري زدي
وقتي ميرفت توو چشم تو حسرتي نديد
.
رفتو اونم تورو تنهات گذاشت
بود بي تقصير
تو بودي بگو بازم صبر ميکردي؟
اشکاي مادرو که يادت مياد
ميگفت که راهت اشتباهه
پشت کردي بهش
چيزي که نداشت هرگز هيچوقت انتظارش
يه سرنگ سهمته از همه عالم
آدمايي مثل شما آخر راهن
.
نرو من بدجوري تنها موندم
آره اين لکرو بيا وردار زودتر
گيج ميره سرم
خدامونم داره منو پيچ ميده همش
ميخوام آدم باشم بگو عشقم با کي رفت تاقت دارم
سرکوفت نزن تا آروم ترين پودر سفيد منو داغون کرد
داد نزن
بزار لااقل آروم شم داد نزن
هرشب مي بينم کابوس من
داد نزن
خواهش ميکنم آروم تر
داد نزن دارم حس ميکنم بازندم
دارم حس ميکنم فاز غم داد نزن

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    موزيك انلاين
    ويديو انلاين Eddie
    پيغام كوتاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 14
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 570
  • بازدید کلی : 20,257